کسی را دوست دارم که


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اگر ماه بودی به صد ناز / شاید شبی بر لب بام من مینشستی . . .♥♥ اینجا آسمان از دل من تیره تر است ، روزگارم ابریست ، من اگر تنهایم ، یاد تو با من هست♥♥ مهربانم روزگارم ابریست ، کاش این بار جای خورشید تو آفتاب شوی ♥♥ آسمونی رو دوست دارم که بارونش فقط واسه شستن غم های تو بباره ♥♥ ای بی تو زمانه سرد و سنگین در من / ای حسرت روزهای شیرین در من! بی مهری انسان معاصر در توست / تنهایی انسان نخستین در من

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان dehkadeye gham و آدرس azi.love.girl.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 2284
بازدید کل : 75333
تعداد مطالب : 441
تعداد نظرات : 96
تعداد آنلاین : 1



آمار مطالب

:: کل مطالب : 441
:: کل نظرات : 96

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 9
:: باردید دیروز : 8
:: بازدید هفته : 9
:: بازدید ماه : 2284
:: بازدید سال : 8829
:: بازدید کلی : 75333

RSS

Powered By
loxblog.Com

khat cherk haye del tangi azi

تبلیغات
کسی را دوست دارم که
جمعه 21 مهر 1391 ساعت 21:4 | بازدید : 579 | نوشته ‌شده به دست azita | ( نظرات )

  

یکی را دوست دارم


 همان کسی که شب و روز به يادش هستم


و لحظات سرد زندگيم را


 با گرمای عشق او ميگذرانم !


کسی را دوست دارم


که ميدانم هيچگاه به او نخواهم رسيد


و


هيچگاه نمی توانم دستانش را بفشارم !


يکی را دوست دارم


 بيشتر از هر کسی


 همان کسی که مرا اسير قلبش کرد !


يکی را دوست دارم


که ميدانم او ديگر برايم يکی نيست


 او برايم يک دنياست !


يکی را برای هميشه دوست دارم


کسی که هرگز باور نکرد عشق مرا !


 کسی که هرگز اشکهايم را نديد


 و


 نديد که چگونه از غم دوری و دلتنگی اش پريشانم !


يکی را تا ابد دوست دارم


 کسی که هيچگاه درد دلم را نفهميد


 و


 ندانست که او در اين دنيا تنها کسی


است که در قلبم نشسته است !


يکی را در قلب خويش عاشقانه دوست دارم


 کسی که نگاه عاشقانه ی مرا نديد


و


لحظه ای که به او لبخند زدم نگاهش به سوی ديگری بود !


آری


 

يکی را از ته دل صادقانه دوست دارم


 کسی که لحظه ای به پشت سرش


نگاه نکرد که من چگونه عاشقانه به دنبال او ميروم !


 

کسی را دوست دارم که برای من بهترين است


 از بی وفايی هايش که بگذرم


برای من عزيزترين است !


 

يکی را دوست دارم


 ولی


او هرگز اين دوست داشتن را باور نکرد !


 نمی داند که چقدر دوستش دارم


 نمی فهمد که او تمام زندگی ام است !


يکی را با همين قلب شکسته ام


با تمام احساساتم


 بی بهانه دوست دارم !


کسی که با وجود اينکه قلبم را شکست


 اما هنوز هم در اين قلب شکسته ام جا دارد !

يکی را بيشتر از همه کس دوست دارم


 کسی که حتی مرا کمتر از هر کسی نيز دوست نمی دارد !


يکی را دوست دارم با اينکه اين دوست داشتن


 ديوانگيست


 اما...


 من ديوانه وار تنها او را دوست دارم !


کاش يه روزی بفهمی که چقدر


 دوستت دارم

 




|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: